Problemy s VM v jadre 2.4.7

Marián Kyral marian.kyral na worldonline.cz
Pátek Srpen 3 21:50:04 CEST 2001

Milan Kerslager wrote:

 > Ahoj,
 >
 > zda se, ze VM se stale vyrazneji nezlepsuje. Pokud nekdo budete zkouset
 > nove jadro (jako treba ja), pripravte se na to, ze muzete zazit
neprijemne
 > prekvapeni co se tyka spravy pameti. Cely system jsem mel dost
nenazrany a
 > pokorne jsem se vratil ke starsi verzi (v RH mam kernel-2.4.3-12.i386.rpm
 > z updates).

Mám jádro 2.4.7 a 384 MB RAM a při běžné práci v KDE 2.1 mám volných 12
MB !! a někdy ani to ne.
Data jsou asi polovina a zbytek cache.
Naštěstí to zatím neswapuje, ale když jsem ještě měl 128MB tak to bylo
fakt o hubu.
:-(

Zatím to ještě jde, ale taky bych chtěl někdy mít volných alespoň 100MB,
už jen pro ten pocit :-)

--