Problemy s VM v jadre 2.4.7

mgr.Jan Obdrzalek obdrzalek na zoom-int.cz
Pátek Srpen 3 22:29:46 CEST 2001

> Mám jádro 2.4.7 a 384 MB RAM a při běžné práci v KDE 2.1 mám volných 12
> MB !! a někdy ani to ne.
> Data jsou asi polovina a zbytek cache.
> Naštěstí to zatím neswapuje, ale když jsem ještě měl 128MB tak to bylo
> fakt o hubu.
>
> :-(
>
> Zatím to ještě jde, ale taky bych chtěl někdy mít volných alespoň 100MB,
> už jen pro ten pocit :-)

A neni to tak, ze ta cache je v podstate vsechno na co se kde sahlo a da se v
pohode zahodit, jakmile je potreba nejaka pamet?
(Tj. jakmile nejaky proces pozada o pamet tak je mu pridelena z volne pameti,
neni-li takova, tak se ten kus ubere z cache, tedy kasi lze vlastne pokladat
za svym zpusobem volnou pamet?)

--
Zdravi
    mgr Jan Obdrzalek