Problemy s VM v jadre 2.4.7

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pátek Srpen 3 22:53:16 CEST 2001

On Fri, Aug 03, 2001 at 09:50:04PM +0200, Marián Kyral wrote:
> Mám jádro 2.4.7 a 384 MB RAM a při běžné práci v KDE 2.1 mám volných
> 12 MB !! a někdy ani to ne. Data jsou asi polovina a zbytek cache.
>
> Zatím to ještě jde, ale taky bych chtěl někdy mít volných alespoň
> 100MB, už jen pro ten pocit :-)

Opravdu budete mit dobry pocit, kdyz vas operacni system nebude
vyuzivat volnou pamet pro cache a buffery? K cemu vam bude tech
volnych 100MB? Az je bude system opravdu potrebovat, tak si cache a
buffery vyprazdni a pouzije je pro neco akutnejsiho...

[tim ovsem nechci nijak popirat problemy s vannila 2.4.x jadry,
doporucuji radeji pouzivat ty odzkousene z distribuci - napr. Red Hat
ci SuSE]

Preji hezky den

--
   Martin Mačok