Problemy s VM v jadre 2.4.7

grunge 9r na seznam.cz
Pátek Srpen 3 22:53:58 CEST 2001

Marián Kyral <marian.kyral na worldonline.cz> wrote:

>Mám jádro 2.4.7 a 384 MB RAM a poi bi3/4né práci v KDE 2.1 mám volných 12
>MB !! a nikdy ani to ne.
>Data jsou asi polovina a zbytek cache.
>Naštistí to zatím neswapuje, ale kdy3/4 jsem ješti mil 128MB tak to bylo
>fakt o hubu.
>:-(
>
>Zatím to ješti jde, ale taky bych chtil nikdy mít volných alespoo 100MB,
>u3/4 jen pro ten pocit :-)

tak zkuste brat za relevantni udaj ve sloupecku "free" na 2. radku
(-/+ buffers/cache). ta pamet je nevyuzita, tak se do ni aspon kesuje,
kdyz uz jste do ni investoval. kdyz bude potreba na neco jineho, pouzije se.
nebo myslite, ze kde vyzaduje pro provoz (384 - 12) mb pameti?

--
grunge na matfyz.cz (pronounced [grunge])

NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: IN NO EVENT UNLESS REQUIRED BY APPLICABLE
LAW WILL I BE LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR HARDWARE DAMAGE, SYSTEM
MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU ARE READING THIS NOTE.