Problemy s VM v jadre 2.4.7 OT

Miroslav Barták mbartak na iol.cz
Neděle Srpen 5 20:27:16 CEST 2001

Dne ne  5. srpen 2001 13:06 jste napsal(a):

> Ja mam doma 486, ktera ma 40MB RAM a RH6.2 + KDE + Gimp na ni taky spustim
> ;-)

Nějak to nechápu. Já mám jádro 2.4.4,  128 MB, běžně pracuji v KDE 2.1, v
StarOffice, VariCADu, otevřenej nějakej ten filemanažer s náhledy obrázků,
běží mi Samba, rozlišení 1600 x 1200 a vůbec mě netrápí volná paměť když to
nezdržuje. Občas se kouknu na ten systémový applet ale v pohodě.

Řešení pro vyprázdnění je asi takové : Vem nějakej větší obrázek (85 MB) a
něco s ním horečně dělej. Po nějakých minutách swapu a ukončení se ti uvolní
paměť. Po tom je i ten prostřední sloupec skoro na nule k tvé spokojenosti.

--
Miroslav Barták  <mbartak na iol.cz>