links

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Sobota Srpen 4 06:37:44 CEST 2001

dobry den,

nejak se mi nedari kompilovat links, ve verzi 0.96 s pridanou podporou
cookies a java scriptu plus samozrejme ssl, ale to uz je v original
binarce. skoncil jsem na Makefile.rej, ale na tohle mi rychlokurs cecka
nepomuze, co je pro jineho hracka ;-( , skousel jsem s tim dvakrat
operovat, ale bezuspesne, muzete mi nekdo skompilovat binarku, nebo poslat
opatchovane zdrojaky, ktere pujdou prelozit? na root.cz je k downloadu
binarka, ale ta mi nejede na ssl ;-(

diky moc

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487