links

Martin Kavalec kavalec na vse.cz
Sobota Srpen 4 12:42:42 CEST 2001

On Sat, 4 Aug 2001 04:38:02 +0000 (UTC), Petr Vanek <vanous na penguin.cz> wrote:
>dobry den,
>
>nejak se mi nedari kompilovat links, ve verzi 0.96 s pridanou podporou
>cookies a java scriptu plus samozrejme ssl, ale to uz je v original
>binarce.
>operovat, ale bezuspesne, muzete mi nekdo skompilovat binarku, nebo poslat
>opatchovane zdrojaky, ktere pujdou prelozit?

Dal jsem to na
http://penguin.cz/~martin/links/links-0.96js+sc.tar.gz

Jsou tam i patche dummyjs a saving_cookies pro links 0.96 (oba proti
cistemu links-0.96; aplikoval jsem nejdriv saving_cookies, pak dummyjs
a na radek s links_SOURCES v Makefile.in pak pripsal dummyjs.c)

V dummyjs.c jsem prejmenoval fci get_token na js_get_token, protoze
get_token uz je definovan v links.c jinak.

Delal jsem to dost narychlo, ale prelozit to jde (test na rh7.1 a na
penguinu), https vypada ze funguje.

>diky moc

rado se stalo, aspon mam krasny novy links :)

ahoj
martin