Instalovat jsem Linux a... odpraskl jsem desku.

Zahadny clovek zahadny.clovek na seznam.cz
Sobota Srpen 4 10:03:20 CEST 2001

Pekny den,

tak jsem instaloval Linux (RedHat 7.0 - a _NE_ ten co byl na chipu),
uzivatelskou instalaci. Rozdelil jsem si jeden disk na par dilu (jak
pro Win, tak pro Lin). Pak ho formatoval. Pak instalace kopirovala
image cehosi kamsi (hned po formatovani disku), dojela do 50 procent
(celkem rychle) a pak nahlasila chybu (jakou, to samozrejme nevim).
Dal jsem Debug (jen tak z legrace...). Pak to bylo ... sending
terminantion signal, kill signals a pak jsem restartoval pocitac a
postup zopakoval. Chyba se objevila znovu, s tim rozdilem, ze jsem
dal OK (nebo neco taokvyho). Pak to zas cosi psalo na obrazovku. Pak
jsem to restartoval.

Pak mi uz nenabehl BIOS (ani nepipnul), monitor nedostaval signal a
kontrolky svitily.

Tak jsme to dali do firmy, kde jsme ho koupili a oni byli tak hodni,
ze nam to opravili (byla to deska). Ja, jen ze bych byl rad, kdybych
vedel co a jak... tedy jaksi aby mi to tu desku neodprasklo pri dalsi
instalaci znova.

Mam Athlon 800Mhz, 196MB RAM, Ati AIW128 PCI, GeForce256 SDR AGP, a
deska je nejakej strasnej smejd od LuckyStaru KVA133.

A jeste: Mam tedy dve graficke karty. Nespolupracuji! Mam jeden
monitor a je zapojena karta, kterou prave potrebuji. Kdyz jsem
instaloval s ATI na PCI, tak jsem mohl pracovat jen v textovem
prostredi. Pokud byla zapojena GF256 AGP, tak nabehla i grafika
instalace.

Instaloval jsem pres GF256 AGP.

Slunce v dusi. Zahadny.clovek na seznam.cz

  *  Bill je svaty  *

Poctenicko pro kazdy den: http://www.novinky.cz