Instalovat jsem Linux a... odpraskl jsem desku.

Ing. Vlastimil Pospichal vpospichal na centrum.cz
Sobota Srpen 4 11:44:27 CEST 2001

Zahadny cloveku, co kdyby sis alespon vymyslel nejake jmeno, pokud
nechces pouzivat vlastni?

Kdyby Ti deska rupla pri instalaci Windows, stezoval by sis na Windows.
IMHO to bylo nacasovane, mozna Linux vyuzil vlastnosti desky, ktere
Wokna nepouzivaji (proto se na to neprislo drive) a ta deska pri tom
kiksla. Ta deska byla IMHO proste vadna a nevidim duvod nenainstalovat
Linux znovu.

Vlastik

> tak jsem instaloval Linux (RedHat 7.0 - a _NE_ ten co byl na chipu),
> uzivatelskou instalaci. Rozdelil jsem si jeden disk na par dilu (jak
> pro Win, tak pro Lin). Pak ho formatoval. Pak instalace kopirovala
> image cehosi kamsi (hned po formatovani disku), dojela do 50 procent
> (celkem rychle) a pak nahlasila chybu (jakou, to samozrejme nevim).
> Dal jsem Debug (jen tak z legrace...). Pak to bylo ... sending
> terminantion signal, kill signals a pak jsem restartoval pocitac a
> postup zopakoval. Chyba se objevila znovu, s tim rozdilem, ze jsem
> [...]

Ing. Vlastimil Pospichal
mailto:vpospichal na centrum.cz
http://www.hoteldrnholec.cz
http://pospichal.hyperlink.cz

Proc kupovat MS Windows, kdyz existuji skutecne operacni systemy?