OFFTOPIC Re: Instalovat jsem Linux a... odpraskl jsem desku.

Michal Grunt michal.grunt na iol.cz
Sobota Srpen 4 23:50:35 CEST 2001

Saturday, August 04, 2001, 6:24:11 PM, Michal Hajek wrote:

> Zahadny clovek wrote:
> <kous>
> <kous>

> Kamarad chtel, abych mu spravil "pocitac", pri bootu (do Windows
> ;-) se mu jeste v textovem rezimu zobrazovaly fonty jako v CGA
> rezimu (veliky, hnusny :-). Vlezl jsem do setupu, nastavil
> tam neco jinak, tu neco jinak, reset a konec. Presne jako
> u vas, uplny tuhac. Nic nepomohlo; uzavrel jsem to "deska byla
> nacata a ja to nejak dorazil" :-) kamarad si to zase odvezl,
> dal do servisu a tam mu rekli, ze je vadna zakladni deska.
> Takze nebojte, nejen linux odpaluje desky :-)

Ja jsem taky oddelal desku ve Windows (i kdyz mohla kdykoliv a
kdekoliv).... mel jsem tam par hodin zapnuty Seti na home a Celerona
pretaktovanyho na 100FSB... nahle po nejake dobe zacala deska zbesile
pipat... no na konec jsem zjistil ze na desce doslova vybouchnul jeden
stabilizator, ktery znicil jak desku tak i redukci slot1-ppga. Po
vymene desky a redukce (obe soucastky byly v zaruce) vse beha do dnes
OK i s pretaktovanim. Takze ta deska take byla nacata.

Dalsi pripad jsem mel v praci kdy po 4 dnech v kuse Seti na Home na
Cel400 na 500 deska take parkrat zapipala a byl konec. Deska odmitala
detekovat grafickou kartu. Tak jsem vzal novejsi BIOS a naslepo
nabootoval z diskety a dal novejsi BIOS... vse beha do ted OK.

Seti na home je pekny zatezovy test :)