OFFTOPIC Re: Instalovat jsem Linux a... odpraskl jsem desku.

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Sobota Srpen 4 18:24:11 CEST 2001

Zahadny clovek wrote:
<kous>
> Pak mi uz nenabehl BIOS (ani nepipnul), monitor nedostaval signal a
> kontrolky svitily.
<kous>

Kamarad chtel, abych mu spravil "pocitac", pri bootu (do Windows
;-) se mu jeste v textovem rezimu zobrazovaly fonty jako v CGA
rezimu (veliky, hnusny :-). Vlezl jsem do setupu, nastavil
tam neco jinak, tu neco jinak, reset a konec. Presne jako
u vas, uplny tuhac. Nic nepomohlo; uzavrel jsem to "deska byla
nacata a ja to nejak dorazil" :-) kamarad si to zase odvezl,
dal do servisu a tam mu rekli, ze je vadna zakladni deska.
Takze nebojte, nejen linux odpaluje desky :-)

MH

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz