Instalovat jsem Linux a... odpraskl jsem desku.

Valter valter na atlas.cz
Neděle Srpen 5 19:26:45 CEST 2001

> Zahadny cloveku, co kdyby sis alespon vymyslel nejake jmeno, pokud
> nechces pouzivat vlastni?
Tady se za vyjadreni sveho nazoru slusny clovek stydet nemusi.

> Kdyby Ti deska rupla pri instalaci Windows, stezoval by sis na Windows.
> IMHO to bylo nacasovane, mozna Linux vyuzil vlastnosti desky, ktere
> Wokna nepouzivaji (proto se na to neprislo drive) a ta deska pri tom
> kiksla.

LuckyStar jsou AFAIK opravdu vhodne pro Wokna (vyhodit oknem a
zapomenout na ne)
IMHO mas v pocitaci krome desky pochybne povesti i par dalsich ne-celkem
spolehlivych souucasti. Osobne bych si tipnul slaby zdroj a nedostatecne
chlazeni CPU.

BTW pri pouziti nektere z poslednich distribuci by se melo dat nastavit
Xwindow aby pouzivalo obe karty.

Ing. Mayer Valter, Senec
Slovak Republic,  Europe