Po rozběhu sítovky mi prestal fungovat internet

Miroslav Barták mbartak na iol.cz
Neděle Srpen 5 19:10:24 CEST 2001

Dne pá  3. srpen 2001 09:42 jste napsal(a):

> Co mate za distribuci Linuxu? Musite zrusit default gateway na sitovku a
> v kazde distribuci je to jinde. Cim jste tu sitovku nastavil?
> Spustte to znovu a smazte IP adresu defaultni brany.
>
> Na zkousku muzete jako root napsat pred pripojenim na Inet: route del
> default
> A pokud mate spravne nastavene ppp pripojeni, po spojeni modemem se
> nastavi nova vychozi brana. Prekontrolovat to muzete prikazem netstat -rn

Poradili mi  "route del default" a funguje to. Do kppp jsem to napsal do
sekce "vykonat před spuštěním". Pro rychlost jsem přešel ze SuSE na RH.
V SuSE to běhalo bez problémů. I připojení k internetu byla záležitost
uživatele a ne roota.
Taky myslím, že by stačilo spouštět pppd s parametrem "defaultroute",
Ale to vyzkouším asi až v týdnu.

--
Miroslav Barták  <mbartak na iol.cz>