usb modem

Marián Kyral marian.kyral na worldonline.cz
Neděle Srpen 5 21:37:10 CEST 2001

tecl na quick.cz wrote:

 > ne - ale! /usr/src/linux/Documentation/usb/acm.txt by mělo být OK!

Ale nesmí to být win modem.

Já si koupil well FM56-USB/ST a bohužel až doma jsem si všiml, že je na
krabici napsáno usb SOFT modem. Tak jsem si říkal, že se snad objeví
ovladače a zatím nic. Z Wellu mi napsali, že ovladače na linux nejsou a
ani se nevyvíjejí. A tak musím používat windows.

Uvažuji, že modem prodám a koupím nějaký plnohodnotný, ale nejdřív musím
   najít nějaký vhodný na usb.

Při svém hledání jsem narazil na linmodem
http://www.enst.fr/~bellard/linmodem.html
což by měla být obdoba winmodemu, bohužel nevím jak to mám napasovat na
svůj modem.

--