winmodemy (Re: usb modem)

Pavel Machek pavel na suse.cz
Úterý Srpen 7 00:47:31 CEST 2001

Ahoj!

> [...]
>  >>
>  >>
>  > ne - ale! /usr/src/linux/Documentation/usb/acm.txt by milo být OK!
>  >
>  >

> Ale nesmí to být win modem.
>
> Já si koupil well FM56-USB/ST a bohu3/4el a3/4 doma jsem si všiml, 3/4e je na
> krabici napsáno usb SOFT modem. Tak jsem si oíkal, 3/4e se snad objeví
> ovladaee a zatím nic. Z Wellu mi napsali, 3/4e ovladaee na linux nejsou a
> ani se nevyvíjejí. A tak musím pou3/4ívat windows.

Nekdo by musel napsat v.34 stack. Prace na par mesicu.

> Uva3/4uji, 3/4e modem prodám a koupím nijaký plnohodnotný, ale nejdoív musím
>    najít nijaký vhodný na usb.

ELSA MicrolLink 56k USB funguje k plne spokojenosti.

> Poi svém hledání jsem narazil na linmodem
> http://www.enst.fr/~bellard/linmodem.html
> co3/4 by mila být obdoba winmodemu, bohu3/4el nevím jak to mám napasovat na
> svuj modem.

Tezko, pokud ti nestaci 300bitu za sekundu....

Spis ses podivej na linmodems.org, je tam softmodem pro irix, az
14k4. Staci _jen_ portnout ;-).
								Pavel
--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents at discuss na linmodems.org