Klepání v HD

Miroslav Barták mbartak na iol.cz
Neděle Srpen 5 23:00:24 CEST 2001

Dne ne  5. srpen 2001 21:45 jste napsal(a):
> A co máte přesně za disk? Řešil jsem podobnou situaci u HDD Seagate
> ST312... 17 GB. Bylo to klepání podobné tomu, když disk parkuje. Závada se
> objevila pravidelně po větším zaplnění disku. Měl jsem problémy s
> reklamací, až po servisním programu staženém z www.seagate.com se
> prokázalo, že byla vadná FAT. Asi to není vaše vina, disk je vadný a já vám
> radím ho reklamovat.

Reklamovat ho už nemůžu, už ho mám asi 3 roky a běží dál jako by nic.
Výrobce je myslím Western Digital. Nemyslím si, že je chyba v něm.
Kolega měl problém zase na Windowsech. Říkal že mu počítač nějak
blbne a nakonec mu zbyla tak polovina archivu fotek, některé použitelné
zčásti, jiné zničené. Myslím si že to bude taky chyba systému souborů.