Klepání v HD

Kamil Navrátil navratk na risc.upol.cz
Neděle Srpen 5 21:45:21 CEST 2001

A co máte přesně za disk? Řešil jsem podobnou situaci u HDD Seagate ST312...
17 GB. Bylo to klepání podobné tomu, když disk parkuje. Závada se objevila
pravidelně po větším zaplnění disku. Měl jsem problémy s reklamací, až po
servisním programu staženém z www.seagate.com se prokázalo, že byla vadná
FAT. Asi to není vaše vina, disk je vadný a já vám radím ho reklamovat.

Kamil NAVRATIL MUC.
6th year Medical Faculty UP Olomouc
e-mail: navratk na risc.upol.cz
www: http://aix.upol.cz/~navratk