Re[2]: Klepání v HD

Michal Grunt michal.grunt na iol.cz
Pondělí Srpen 6 01:07:04 CEST 2001

Tohle klepani se mi stavalo u starsich disku (2GB, 650MB, 170MB) a
take u 'novejsiho' WD6.5GB ale po nejake dobe (kdyz jsem na nej dal
Linux) to prestalo :), kdyz na tom byly Wokna tak se to jakoby
zastavilo, spustilo, obcas v tom neco zaklepalo... ale s prichodem
Linuxu jako kdyz utne... Nevim cim to (u toho novejsiho disku), ale u
tech starsich bych tipoval uz doslouzilost.