Re: Klepání v HD

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Čtvrtek Srpen 23 15:48:28 CEST 2001

Ahoj,
to jsou poslední předsmrtné křeče HD :-)
Mám tady asi 3 takové, později uz se to horší a horší,
až je to úplně nejhorší :-) (třeba Caviar 22500 aj.)
Rychle zálohovat a vyměnit!

### Miroslav Barták napsal dne 5 Aug 01, v 23:00 :

> Reklamovat ho už nemůžu, už ho mám asi 3 roky a běží dál jako by nic.
> Výrobce je myslím Western Digital. Nemyslím si, že je chyba v něm.  Kolega
> měl problém zase na Windowsech. Říkal že mu počítač nějak blbne a nakonec
> mu zbyla tak polovina archivu fotek, některé použitelné zčásti, jiné
> zničené. Myslím si že to bude taky chyba systému souborů.

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail