Microtek skener.

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Srpen 6 09:36:21 CEST 2001

Ano. Použil jsem patche ppSCSI do jádra a poté modul "onscsi". Skener
potom funguje jako docela normální SCSI skener.

Má však jednu nevýhodu, patrně vycházející z hardware - když dá pokyn ke
skenování, tak asi čeká na návrat z přerušení == dokud se daný kousek
nenaskenuje, všechno ostatní čeká.

Protože na svém počítači nepracuji sám a takové "zastavování" činnosti
stroje kvůli skenování se mi nelíbí, tak jsem jej zas napojil zpět ke
stanici s Windows, neboť tu vždy používá jen jeden člověk a když sám
skenuje, tak si stejně musí počkat.

Slávek.