problem se siti v novem jadre - vyreseno

Petr t pxkonfer na seznam.cz
Pondělí Srpen 6 09:57:03 CEST 2001

Od jadra 2.4.3 byly zmeneny ovladace karet 3Com. V techto novych
ovladacich uz nefunguje automaticka detekce typu pripojeni linky.
Proto je nutne to nastavit rucne programem 3c90xcfg.exe pod DOSem.
Pote vse funguje.

Mapy Prahy, Brna a Cech najdete na http://www.mapy.cz