(postgresql) - jeste k upgrade

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Srpen 6 15:11:08 CEST 2001

On Mon, Aug 06, 2001 at 06:34:56PM +0200, Zdenek Pizl wrote:

> DD,
>
>  a nebudou nejake problemy ? Je to kompatibilni (knihovny,
> modul do Apache/PHP ...). Po rpm -Uvh post*.rpm mi tam
> zustanou data, nebo ne ?

 Zalezi jak je udelany package. Pochybuji, ze by to nekdo
udelal tak, ze by se "jen tak" mazala stara data. Zkusenost
z instalaci rpm/deb nemam, protoze jedu z CVS.

> Aha, ted na to koukam jeste jednou a samozrejme, ze 7.1.1
> ma jiny binarni format databaze nez 7.0.2. No parada, jdu

 Ano, pochopitelne. V 7.1 je nove tzv. WAL coz je dost velka
zmena v praci s daty.

> zalohovat ...

 Jsou dva druhy dat:

	a/ data zalohovana
	b/ data o ktere jsme JESTE neprisli...

 Nekdy v zari mozna bude 7.2beta a *mozna* nekdy v rijnu/listopadu
ostra verze. Muzete tedy take pockat :-)

				Karel

PS. zatizeny server se pozna podle toho, ze swapuje a root snazici se
    zjistit o co jde ceka 15min na overeni hesla. V jinem stavu je
    to PC jen nesmyslne slozity a predrazeni ohrivac :-)

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz