(postgresql) - jeste k upgrade

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Pondělí Srpen 6 15:24:49 CEST 2001

Dne po  6. srpen 2001 15:11 Karel Zak napsal(a):
>  Zalezi jak je udelany package. Pochybuji, ze by to nekdo
> udelal tak, ze by se "jen tak" mazala stara data.
> Zkusenost z instalaci rpm/deb nemam, protoze jedu z CVS.

k problemu upgrade :

tak jsem si k sobe nainstaloval 7.0.3, natahnul tam ostra
data, zazalohoval a udelal upgrade na 7.1.1 - 4.PGDG.
Smazal jsem stary data, protoze SQLserver pri startu rve,
ze ma stary format databaze, naimportoval tam z dumpu
spravny data a voila - jedeto. Jeste prozkoumam dvojici
Apache-PHP a uvidime ...

BTW - asi uz je neco novejsiho a zaroven stabilnejsiho nez
7.1.1, ne ?

>  Jsou dva druhy dat:

(1)
> 	a/ data zalohovana
> 	b/ data o ktere jsme JESTE neprisli...

(2)

> PS. zatizeny server se pozna podle toho, ze swapuje a
> root snazici se zjistit o co jde ceka 15min na overeni
> hesla. V jinem stavu je to PC jen nesmyslne slozity a
> predrazeni ohrivac :-)

ad 1 a 2 :
Ha ! ;o)) tohle reknete mymu manazerovi ! Jestli prezijete
dyl jak pet vterin, budete fakt dobrej.
Je nezajima jestli je ta masina vytizena, ale jestli bude
schopna narazove obslouzit 5000 lidi najednou za "rozumny
doby odezvy". (Tech 5000 lidi je jen priklad, to si P-III
muze nechat jen zdat). Takze v okamziku, kdyz "root ceka na
prihlaseni x minut", uz musi premyslet, jestli nebude lepsi
poridit cluster :)

					Z.P.