samba 2.2.0 a zip (cdrom)

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Srpen 6 17:09:23 CEST 2001

Též mám na serveru ke sdílení CD-Rom a zipku. Jen pro jejich připojování
a odpojování používám automount. Nicméně též někdy pozoruji, že
odmountování ne a ne nastat.

Připadá mi však, že problém je na straně klienta, který ne a ne zavřít
všechny soubory. Až po "nějaké" době Windows napadne, že by se mohly
odpojit od věcí, které nepoužívají. Někdy i je pomocí smbstatus vidět,
jaké soubory Windows stále ještě nezavřely.

Rozhodně bych nějdříve místo brutálního "fuser -k" dal nějakou kontrolu,
zda byly skutečně příkazy spuštěny, nebo zda se Windows ne a ne odpojit.

Slávek.