SMTP autentifikace na Sendmailu 8.11.2 - oprava

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 9 00:39:58 CEST 2001

Míla Kuchta <mila.kuchta na atlas.cz> wrote:
> [...]

Jeste bych mel takovou poznamku.
Jelikoz velice spatne rozlisuji co mate terminem prelozit na mysli
mohl byste to priste lepe specifikovat. Tedy neco jako: prelozil jsem
program ze zdrojovych kodu a nechal jsem zpracovat zdrojovy
konfiguracni soubor makroprocessorem do podoby zname sendmailu. Mam
totiz podezdreni ze v tom mate tak trochu hokej.

S pozdravem

Mila Kuchta