genius twintouch wireless

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Pondělí Srpen 6 18:54:04 CEST 2001

zdravicko!

uvazuji o koupi %subj%, coz je bezdratova mys s klavesnici. pracuje to
na radiovem principu, klavesnice ma spoustu 'multimedialnix' tlacitek,
mys ma krome kolecka jeste ctvrte tlacitko na boku a mne zajima,
jestli se to da rozxodit pod linuxem. uplne mi bude stacit, kdyz bude
mys mysit a klavesnice klavesit :-)), ale kdyby byla sance 'povesit'
na nejake to pseudomultimedialni tlacitko treba spousteni nejakeho
programu, bylo by to docela fein... cena za svobodu pohybu (cca 2300
korunek) se mi zda docela prijatelna, jenom byx rad vedel, jestli
nekomu uz neco takoveho doma nepobiha, a jake s tim ma zkusenosti.

http://www.geniusnet.com.tw/html/new_prod1.html

diky!

--
daniel f. hrouzek