genius twintouch wireless

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Srpen 6 19:19:48 CEST 2001

On Mon, Aug 06, 2001 at 06:54:04PM +0200, Daniel F. Hrouzek wrote:
> ale kdyby byla sance 'povesit' na nejake to pseudomultimedialni
> tlacitko treba spousteni nejakeho programu, bylo by to docela fein

To neni problem s temer zadnou klavesnici (i kdyby nebyla
podporovana), ale v nejhorsim pripade (kdyby nebyla podporovana) si
budete muset napsat vlastni mapu klavesnice pro XFree86 (neni to
tezke, odchytate si kody, ktere to generuje, a vyeditujete napr.
soubory
/usr/X11R6/lib/X11/xkb/
        symbols.dir
        rules/xfree86
        symbols/inet
                (mozna jsem na neco zapomnel...)

Muzete se podivat/zeptat, jak takto dopsal podporu multimedialni
klavesnice znacky Genius - Kamil Toman <ktoman na email.cz> do
XFree84-4.1.0.

bye

--
   Martin Mačok