ipop3d timeout

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Pondělí Srpen 6 20:32:14 CEST 2001

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         Veskere tyto problemy jsou (a vzdy byly) zpusobene nefunkcnim reverznim
> DNS zaznamem k IP adrese stroje, ktery se snazi k POP3 sluzbe
> pripojit...

No ja nevim, ale myslim, ze k pripojeni na pop3 neni nutny reverzni zaznam.
Pouzivam to tak a funguje to. Nicmene jednou se mi problem s timeoutem vyskytl.
Necim jsem to spravil, ale nevim jak. To me mrzi. Takovy problem
muze byt IMHO zahrabany i jinde, ale  nikdy to tu nikdo poradne nerozebral,
i kdyz se tu o tom kazdou chvili debatuje.

                     Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky