ipop3d timeout

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Srpen 7 09:40:13 CEST 2001

Dobry den,

On Mon, Aug 06, 2001 at 08:32:14PM +0200, Miroslav Lednicky wrote:

> No ja nevim, ale myslim, ze k pripojeni na pop3 neni nutny reverzni zaznam.
> Pouzivam to tak a funguje to. Nicmene jednou se mi problem s timeoutem vyskytl.
> Necim jsem to spravil, ale nevim jak. To me mrzi. Takovy problem
> muze byt IMHO zahrabany i jinde, ale  nikdy to tu nikdo poradne nerozebral,
> i kdyz se tu o tom kazdou chvili debatuje.

domnivam se, ze je problem v souboru hosts.allow. Zkuste si:

man 5 hosts_access

a v ni poznamky k volbam:

KNOWN: zjednodusene: neni treba jen IP adresa, ale i jmeno -> 1
DNS dotaz

PARANOID: je treba nejen jmeno, ale i reverzni overeni, ze to
jmeno patri IP-cku, ktere se dotazuje -> 2 dotazy na DNS...

Dale: pokud mate v hosts.allow misto rozsahu IP adres DNS jmena,
pak to znamena, ze se DNS dotaz dela vzdy (IMHO)...

Pokud tedy nemate rychle DNS, pak by mohlo pomoci odstranit tyto
volby z hosts.allow, ovsem se snizenim bezpecnosti!!! Nebo je
treba bezpecnost zajistit nastavenim ipchains/iptables apod.

>                      Miroslav Lednicky

Zdravi
Honza Marek
P.S: plytvate prazdnymi radky na konci mailu, kdo to ma po vas
mazat, kdyz chce zrusit signaturu listu... ;-)))
--
Ing. Jan Marek
University of South Bohemia