ipop3d timeout

Úterý Srpen 7 08:21:51 CEST 2001

> toto se samozrejme stava take, nicmene pokud jste nekdy mel dialupovy
> server s windozoidnimi dialupisty, kterym zpravidla chodi giganticke maily
> s ruznymi word prilohami atd., tak se casto stava, ze jim spojeni se serverem

	Je uplne putna s jakymi - problem je totiz v tom, ze Outlook Express ma
defaultne timeout na 30s (UNIXove maji IMHO defaultne vyssi) - jenze za
30s se neda stihnout reverzni DNS dotaz a projiti nekolika desitek MB
mailu aby se zjistilo kolik ma vlastne uzivatel ve schrance mailu a
kolik jich je novych...

> ruzne mrzne, tuhne a nakonec tam zustane viset ipop3d proces a je
> zamceny mailbox.

	To je pouze dusledek nikoli pricina - dusledek toho, ze se novemu
ipop3d procesu nepodari ziskat zamek od starsiho a mailbox je pak zamcen
na 30 minut.

	Opakuji znovu (plati minimalne pro Red Hat Linux 6.2 a vyssi), udelejte
pro vsechny hosty, ktere se pripojuji k POP3 sluzbe reverzni DNS zaznamy
do lokalniho DNS serveru a problemy Vam na 99.999% zmizi, dokonce pak
muzete s klidem dat do Outlooku checkovani posty kazdou minutu.

PS: Prosim nefilozofujte nad tim, co vsechno muze a nemuze byt a co muze
a nemuze byt pricinou, nasledkem apod. - overte si nejprve tvrzeni
jinych a pokud nejste uspesni, popiste problem, jiste se najde reseni...

PPS: Jednou se mi chyba dokonce projevovala tak, ze Outlook 2000 pri
automatickech checku vzdy __uspel__ bez chyby, ale kdyz jste dali rucne
prijmout/odeslzat, __vzdy__ koncil s chybou - hledejte takoveto chyby u
zakaznika... (reverzni DNS samozrejme vyresilo i tento problem)

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno