ipop3d timeout

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Úterý Srpen 7 10:04:24 CEST 2001

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

> To je pouze dusledek nikoli pricina - dusledek toho, ze se novemu
> ipop3d procesu nepodari ziskat zamek od starsiho a mailbox je pak zamcen
> na 30 minut.

30 minut ? A kde je to popsano, ci definovano ?
Nikde v dokumentaci jsem nic k timeoutum zamku na mailboxy
nenasel. Nakopnete me spravnym smerem, pls.

> Opakuji znovu (plati minimalne pro Red Hat Linux 6.2 a vyssi), udelejte
> pro vsechny hosty, ktere se pripojuji k POP3 sluzbe reverzni DNS zaznamy
> do lokalniho DNS serveru a problemy Vam na 99.999% zmizi, dokonce pak
> muzete s klidem dat do Outlooku checkovani posty kazdou minutu.

Samozrejme DNS je nastaveno korektne.

> PS: Prosim nefilozofujte nad tim, co vsechno muze a nemuze byt a co muze
> a nemuze byt pricinou, nasledkem apod. - overte si nejprve tvrzeni
> jinych a pokud nejste uspesni, popiste problem, jiste se najde reseni...

Problem jsem popsal , ale debata se zacala ubirat jinym smerem.
Takze jeste jednou: po padu Outlooku zustane na serveru
bezet proces ipop3d ve stavu SW, ktery drzi zamek na danem
mailboxu a drzi ho tak dlouho, dokud jej nekillnu rucne.
Otazka zni, zda je mozno nastavit nejaky timeout po kterem
ten proces sam umre a odemkne mailbox.
(ipop3d z balicku imap-4.x spousteny via inetd).

Roman DAVID