scanner Mustek 1200 CU Plus (USB) - funguje!

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Úterý Srpen 7 09:49:18 CEST 2001

Tento ovladač jsem použil i pro Trust Compact Scan USB 19200 (neboť se
jedná o skener prakticky totožný s 1200ub) a též fungoval bez problémů.

Jen jsem měl dvě vážné výtky k balíčkům (mimo toho, že místo stažení
vlastních balíčků i386 a src, je ke stažení tgz obsahující oba :/):

1. Binary neobsahuje jen ovladač, ale i sane, což pak koliduje s již
instalovaným sane. Navíc sane z 1200ub je dost ořezané. Zkrátka, když
jsem měl cca 14 po reinstalaci na RedHat 7.1, nechtěl jsem si tam tímto
balíčkem dělat takový nepořádek.

2. Source balíček se nekompiluje čistě, ale během kompilace se surově
nacpe do systému!!! :((

Tyto výtky mne přiměly k vytvoření nových balíčků, které obsahují jen
vlastní ovladač a lze je tedy lehce doplnit k již instalovanému sane.
(Mohu případně dát k dispozici jak i386, tak i src.)

Pozn: Když jsem se chtěl podívat, zda autor akceptoval mé připomínky,
nebo alespoň vystavil uvedené balíčky, zjistil jsem, že před pár dny
byla publikována oficiální verze 1.0x (pro změnu jen tgz).

Slávek.