Setric obrazovky a heslo v KDE 2.1 na SUNu

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Úterý Srpen 7 10:13:58 CEST 2001

To já jsem se ani nemohl nalogovat ;) A tak jsem hned v pamu nahrazoval
pam_stack.so, neboť takový v mém systému jaksi nebyl... Jako inspiraci
jsem vzal konfiguraci pamu z předchozího KDE.

Možná to bude stejné i na tom SUNu.

Slávek.