pg_dumplo

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Úterý Srpen 7 12:15:23 CEST 2001

Diky moc za pomoc.

Dne út  7. srpen 2001 11:57 jste napsal(a):

>  Treba si rovnou nainstalovat 7.1 a pak vzit ten pg_dumplo a pouzit ho
> proti 6.5. A nebo
>
>  ftp://ftp2.zf.jcu.cz/users/zakkr/pg/pg_dumplo-0.0.5.tar.gz
>
>  a prekompilovat si s PG 6.5, coz pro vas asi bude jednodussi.
>
> 				Karel
>
> PS. presel bych rovnou k 7.1 a ne na 7.0. V 7.1 je zalohovani LO
>     reseno jiz systematicky pomoci standardniho pg_dump. A hlavne
>     tam ty LO pouzivat ani nemusite, protoze tam neni *zadny* limit
>     na velikost dat. Mensim problemem muze byt snad jen pouzivani
>     "binarnich znaku" se standardnich SELECT/INSERT/etc, ktere je
> [...]
Ta 7.0.3 je tam proteze jsme prechazeli z RH 5.2 na 7.1

To je asi nejlepsi reseni ted jde jen o to, zda nedojde k problemum s PHP,
nekdo tu  vcera psal ze to vyzkousi a napise vysledek. Takze jestli to bude
OK tak si zajdu v sobotu do prace a prehodim si postgres na 7.1

Daniel Prynych