problem s "type 9f" file systemem

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Srpen 7 12:30:03 CEST 2001

On Tue, 7 Aug 2001, jedelsky Lukass wrote:

> mam problem, ktery jsem zpusobil smazanim jednoho nevyuziteho log. disku,
> cely disk ma 20GB nevyuzity cca 800MB - nevim co to bylo za FS (mozna nebyl
> naformatovany, ale spise UNIXovy disk)
> z te 20GB je asi 19GB na ktere jsem odkladal data z win.
> po zruseni toho prvniho, jsem si vsimnul, ze tech 19GB nejde videt ve win98
> a v linuxu nevim jak ho namountovat filesystem se naziva "Type 9F". kdesi
> jsem se docetl ze je to FS ze Solarisu.
> nevim kde se objevil jaktoze jsem tam asi 10GB zaplnil mohl s nima jak ve
> win tak v linuxu pracovat...
> please HELP

Neco tak strasnyho jsem uz dlouho necetl.

Precte si to po sobe a napiste to znova od zacatku, jinak nemate sanci, ze
vam nekdo pomuze.

Hlavne napiste, jak byl disk rozdeleny, jak se tvari byt rozdeleny ted,
jestli to hlasilo nejake chyby, jestli ty windows bezely z nej, jestli byl
formatovan pod windows....

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví