problem s "type 9f" file systemem

jedelsky Lukass jedelsky na grendel.cz
Úterý Srpen 7 13:39:25 CEST 2001

omlouvam se, ale psal jsem to ve vzteku a v nedostatku casu.

takze je to 20GB disk.
je to muj secondary disk
obcas je zapnuty.

byl rozdelen pri istallu BSDi
na asi 800MB pro system (UNIX) a 19000MB zustalo volnych (unformatted).
system jsem nainstaloval.
ve win98 jsem v partition magic onech 19000MB naformatoval na FAT32.
prubezne jsem na neho nahraval data, ktere se mi na hlavni disk nevesly.
bohuzel mi chybelo tech 800MB, tak jsem je zrusil a zmenil taky na FAT32.
ale po restartu jsem se dostal akorat na vytvoreny 800MB primary a tech
19000MB bylo oznacenych jako "Type 9F" filesys bez hlaseni chyb nebo jinych
anomalii.
v partit.magic vypada takhle :

DISK 2
768.8MB, Unallocated, status-none, primary
18 682.8MB, Type 9F,status-Active, primary

rad bych vedel, jak se na ten disk dostanu bez ztraty dat. jestli existuje
nejaka utilita pod linux nebo win. a zajimalo by me jakym zpusobem se mi
vytvoril takovy FS.
moc dekuji