ipop3d timeout

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Úterý Srpen 7 15:39:27 CEST 2001

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         '-) celou zonu mate za 2s skriptem na prumernem stroji... - pak staci
> doplnit SOA zaznam a hotovo... A obejitim myslite co?

K tomu, aby to fungovalo opravdu reverzni zaznam zapotrebi neni.
Ted to tak provozuji na 2 sitich a chodi to bez timeoutu.

>         '-) (nerikal jsem to od zacatku?) - ostatne i __druhotne__ problemy s
> /etc/hos.allow apod. maji zaklad v reverznim zaznamu, reps. jeho
> neexistenci...

Souhlas. Taky to rikam od zacatku.

>         To neni zalezitost systemu (OS), ale software - tedy aplikacnich
> programu - a kdyz nektere maji default chovani ze budou resolvovat,
> musite jim sdelit, ze to delat nemaji... - u apr napr. parametrem '-n'

Kdybyste si precetl, presneji, co jsem napsal, tak zjistite, ze
nyni nemusim cekat na vypis arpu ani kdyz parametr -n
nezadam. (to je blba veta .. ;-)

Takze situace:

- nemam reverzni zaznamy
- vsechno funguje
- arp -a se vypise stejne tak rychle jako apr -an
- jednou se mi stalo, ze to bez reverznich zaznamu nechodilo
- distribuce RH 6.2cz, ale mam tam i server se Slackware 3.2 ;-)

>         Nam jde o ty __prazdne__ radky mezi signaturou a Meta-FAQ, zkuste si
> ten Meta-FAQ precist co se tam pise o signature....

No, tak ty jsou zvlastni. Ty prazne radky na konci
meho souboru .signature tam totiz nejsou.
Treba, kdyz dam reply na svuj mail v Netscapu, tak jsou pryc.
Kdyz si ten mail ctu, tak je tam nekolik prazdnych radku.
To se mi resit nechce.

                Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky