ipop3d timeout

Úterý Srpen 7 11:54:28 CEST 2001

> Je fakt, ze reverzni zaznamy tyhle problemy vyresi. Ovsem tvorit
> reverzni zaznamy treba pro celou podsit 192.168.1.* neni prijemne.
> Zvlaste pak, kdyz to lze obejit.

	'-) celou zonu mate za 2s skriptem na prumernem stroji... - pak staci
doplnit SOA zaznam a hotovo... A obejitim myslite co?

> Navic, problemy byly nejen s pop3, ale i s ftp a telnetem. Opravdu jen
> u pocitacu bez reverznich zaznamu.

	'-) (nerikal jsem to od zacatku?) - ostatne i __druhotne__ problemy s
/etc/hos.allow apod. maji zaklad v reverznim zaznamu, reps. jeho
neexistenci...

> Vypis arp -a trval pro pocitace bez reverznich zaznamu velmi dlouho.
> Nyni se vypisou vsechny prakticky okamzite.  System se snazil
> resolvovat, ale jak ho ukecat, aby to nedelal?

	To neni zalezitost systemu (OS), ale software - tedy aplikacnich
programu - a kdyz nektere maji default chovani ze budou resolvovat,
musite jim sdelit, ze to delat nemaji... - u apr napr. parametrem '-n'
(necekane Watsone;-))... aby neresolvoval imapd - to tu bylo v patek,
aby neresolvoval ipop3d - moznost neznam a obavam se, ze se vypnout neda
(vyjma pouziti jineho POP3 daemona s jinymi problemy..;-))

> No, je fakt, ze ji mate o tri radky kratsi, ale libi se mi ... ;-)

	Nam jde o ty __prazdne__ radky mezi signaturou a Meta-FAQ, zkuste si
ten Meta-FAQ precist co se tam pise o signature....

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno