Zaheslovany disk stale pristupny + LILO

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Srpen 7 22:00:23 CEST 2001

P   <79601 na seznam.cz> writes:

jake bozske jmeno, cloveka hned potesi, ze nekomunikuje s uplnym anonymem.

> Zdravim,
> mam takovy problem na ktery mi zatim zadny linuxar uspokojive
> neodpovedel.
> Rekneme ze mam Win98 a Red Hat s Lilo, jak mam nakonfigurovat Lilo,
> aby pri nabootovani z diskety nebylo pristupne windowsovske c: ? Lilo
> se sice pri bootovani pta na heslo, ale da se to takto jednoduse
> obejit, cimz aplikace Lila ztraci smysl.
> Videl jsem to nastavene tak, ze c: nebylo jindy nez pri nabootovani z
> MBR pouzitelne, proste tam nebylo.

Heslo v lilu je uplne na neco jineho, nez si predstavujete. Jedine co
resi Vas problem je sifrovany soubory system, nejlepe s klicem
v cipove karte.

Heslo v lilu je pro jednoduchou ochranu pocitacu, kde je zadouci aby
nemohl kazdy menit starovaci parametry, ale je jinymi zpusoby
vylouceno, ze uzivatel nedokaze menit HW konfiguraci, rozebirat
pocitat, zasahovat do BIOSU a tak.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311