BFU: Mounting /proc filesystem a dost

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Srpen 8 10:13:37 CEST 2001

Dobry den,

On Wed, Aug 08, 2001 at 08:21:00AM +0200, Petr Horacek wrote:

> DD
> uz je to vyresene, delalo to nastaveni casu (asi neco s deskou, uz je to
> taky starecek). Nabutoval jsem pres "linux 1", zapoznamkoval a jede to.
> Bude to necemu vadit, ze cas nebude spravny? Neni to zadny server, je to
> pracovni stanice na pokusy, co linux umi.

no, pokud to nebude vadit vam a pokud z toho nebudete posilat
postu apod.... Ale zkuste se podivat na man hwclock, ma zajimave
parametry, kdy dokaze presvedcit linux, ze misto 2000 muze mit v
BIOS-u 1900 a presto to funguje spravne apod... A pokud si
remoutnete filesystemy RO, tak by sla najit kombinace parametru,
se kterymi to tuhne (nakonec by sla najit zrejme i prostudovanim
si rc skriptu) a pak ty skripty mirne upravit k obrazu svemu...

> Petr

Zdravi
Honza Marek
--