BFU: Mounting /proc filesystem a dost

Jiri Kratochvil jkratochvil na fincommaterna.com
Středa Srpen 8 10:33:35 CEST 2001

> DD
> uz je to vyresene, delalo to nastaveni casu (asi neco s deskou, uz je to
> taky starecek). Nabutoval jsem pres "linux 1", zapoznamkoval a jede to.
> Bude to necemu vadit, ze cas nebude spravny? Neni to zadny server, je to
> pracovni stanice na pokusy, co linux umi.
> Petr

Zalezi na tom co s tim chcete delat a co presne vam nejede, jestli vubec
rtc mohlo by to zpusobovat urcite problemy. Jestli se problem tyka
adjtime - resp oprava sychronizace casu linuxem oproti rtc, pak mslim ze
se bez toho bez problemu obejdete