CORBA, IPC a spol

Středa Srpen 8 15:08:14 CEST 2001

> Myslim ze toto je linuxova konference takze reseni MS ktere jsou
> pouzitelne pouze na jejich platforme nejsou zcela idealni pro
> programovani v *NIXex.

	Vynechal jsem .NET, ktery nebude rozhodne jen o MS Windows... jinak ono
to co je v KDE2, Mozille apod. myslite si, ze se da navrhnout
principielne jine reseni problemu, kdyz existuje podobne... - narazim na
to, ze to co je v KDE, to co ma Mozilla, to co je COM/DCOM v  podani MS
je stale stejna pisnicka, kazdy to jinak pojmenuje ale furt se jedna o
to same - objekt, ma data a metody, musi nejake interfaces implementovat
a nejak se musi umet ty metody vyvolat... to je cele...

> Jeste jednou tu uvadim predchozi vetu ktera to mela osvetlit s durazem
> na spojeni "s podobnou funkcnosti"

	'-) at se na to divam jak se divam porad Vam nerozumim, ale o to asi
nejde...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno