CORBA, IPC a spol

Jiri Kratochvil jkratochvil na fincommaterna.com
Středa Srpen 8 14:48:21 CEST 2001

> 	Tak otevreny jako CORBA ne, nicmene jine zpusoby lze nalezt napr. v
> KDE2, dale pak tu mame COM/DCOM v podani MS, ActiveX (ktere lze uspesne
> provozovat mezi Java[VB]Scriptem (a asi i C# ktere ja ignoruji), C/C++,
> VisualBasicem, Pascalem (Delphi) apod.) atd... - ovsem uplne obecne ve
> stylu CORBA (alespon co se tyce ruznosti OS, procesoru, metodiky
> volani...) ne... v Jave mate napr. RMI, coz je take jisty zpusob,
> omezeny vsak ciste na Javu (aspon o jine implementaci nevim)

Myslim ze toto je linuxova konference takze reseni MS ktere jsou
pouzitelne pouze na jejich platforme nejsou zcela idealni pro
programovani v *NIXex.

nicmene diky za tip s KDE to by mohlo neco resit, jdu se stourat ve
zdrojakch....

Ted me tak jeste napada Mozilla tam jsem cosi podobneho zahlid

> PS: Co jste myslel vetou "otevrenej middleware typu CORBA"? Middleware
> typu CORBA __neni__ zadnej, protoze CORBA neni typu middleware, ale
> CORBA je jak uz jsem psal v podstate API pomoci ktereho napisete

Jeste jednou tu uvadim predchozi vetu ktera to mela osvetlit s durazem
na spojeni "s podobnou funkcnosti"

To snad nebudu radsi ani komentovat....