Jak ovlivnit zdrojovou adresu pri IP aliasu

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Srpen 8 17:30:32 CEST 2001

Potreboval nastinit jak na to:

Mam pocitac s jednou sitovkou, ktera bude mit zadane dve ip na tuto
sitovku. Jsem nejak schopen ovlivnit, ze ktereho ip se mi budou posilat
pakety? Predpokladam, ze normalne se bude vsemu prirazovat jako zdrojova
adresa ta primarni. Je mozne to pro urcitou komunikaci ovlivnit?
Potrebuji, aby vsechny pozadavky na pop3 a DNS, meli zdrojovou adresu
prvniho aliasu.

Jde to vubec? Jak na to? Mam tuseni, ze by to mohlo nejak jit pomoci
ipchains, je to uplne mimo? Staci mi i doporucit "literaturu k
nastudovani", v IP-Alias HOWTO, nic neni.

Pavel