Jak ovlivnit zdrojovou adresu pri IP aliasu

David Tok theo na fact4web.cz
Středa Srpen 8 17:34:38 CEST 2001

On 8 Aug 2001, Pavel Lisy wrote:

:Potreboval nastinit jak na to:
:
:Mam pocitac s jednou sitovkou, ktera bude mit zadane dve ip na tuto
:sitovku. Jsem nejak schopen ovlivnit, ze ktereho ip se mi budou posilat
:pakety? Predpokladam, ze normalne se bude vsemu prirazovat jako zdrojova
:adresa ta primarni. Je mozne to pro urcitou komunikaci ovlivnit?
:Potrebuji, aby vsechny pozadavky na pop3 a DNS, meli zdrojovou adresu
:prvniho aliasu.
:
:Jde to vubec? Jak na to? Mam tuseni, ze by to mohlo nejak jit pomoci
:ipchains, je to uplne mimo? Staci mi i doporucit "literaturu k
:nastudovani", v IP-Alias HOWTO, nic neni.
:

myslim, ze se to da resit nastavenim routovani, pripadne pokud pouzivate
jadro 2.4.x tak pomoci iptables a POSTROUING.

--

d.a.v.i.d.
Digital Artificial Violence and Infiltration Device