Spickovy SQL server pro Linux

TomCat tomcat na nh-trans.cz
Středa Srpen 8 17:44:32 CEST 2001

Uplny souhlas, staci koukat a ne hned hazet vidlema ... :-)
Nejsem vul a nepsal bych sem prispevek, kdybych si predem neoveril, o cem pisu.
SAP DB je Open Source, plne free a s plnou podporou i mimo SAP komunitu.
A kdo neni liny, klikne si na dalsi odkaz a muze si ZDARMA (!!!) objednat CD-ROM
se SAP DB pro vsechny podporovane platformy vcetne dokumentace v html a pdf
a vcetne vyvojoveho prostredi a zdrojovych kodu!

To zarazeni k *opravdovym* mission critical SQL serverum jsem myslel vazne.
Nebo si nekdo dokazete predstavit, ze velka firma postavi svuj business na necem
jako je PostgreSQL nebo dokonce MySQL? Nic proti nim, jsou to sympaticke *male*
SQL databaze treba pro web, ale na obchodni aplikace zdaleka nestaci...

Svym announce jsem chtel upozornit na to, ze je k dispozici free a open zcela
*profesionalni* reseni, nikoliv vyvolat flame o to zda je lepsi to ci ono.
Mam ale (opet a zase) dojem, ze nekteri fanatici proste nevidi, neslysi...

Prave se chystam ve firme ve velkem nahrazovat NT servery Linuxem a to vcetne
SAP R/3 serveru, komunikacniho systemu, db a nekolika fileserveru... Nejsme nijak mala
firma a nemuzu si dovolit amaterska reseni pokud jde o databazi, na ktere firma s
miliardovymi obraty stoji a pada. To snad pochopi i nejnatvrdlejsi lamer (tim nemyslim
nikoho osobne ;-)

TomCat