Samba a DOS na TCP-IP - SOLVED

TomCat tomcat na nh-trans.cz
Středa Srpen 8 18:15:23 CEST 2001

> Prominte ale co to placate za nesmysly, muzete mi rici, jak
> disassemblingem napisete z 500kB EXE (nc.exe a ncmain.exe) programu
> program velikosti jednoho DOS segmentu (64kB) a jeste Vam zbyde a muzete
> udelat z nej COM?

To nejsou nesmysly. NC je puvodne psany v C (?) a to nijak optimalne. Vsevolod
Volkov to hrube ocesal, zoptimalizoval asm, nasekal tam par novych chyb a vykaslal
se na dodrzovani nejakych konvenci. Navic si nejak nejsem jisty, ze NC3 ma 500KB.
Nemuzu se presvedcit, jelikoz takovy anachronismus uz par let v PC nemam. Staci
se podivat do NC exacu a snadno zjistite kolik z toho je hluchy prostor (rezervovany
pro staticke promenne), knihovny pro praci s konzoli jsou taky pekelne velke atd.
I ja jsem par programu "napsal" tak, ze jsem si vzal "predlohu", vybrakoval z ni
pouzitelne casti, zoptimalizoval a "jeste mi zbylo". Ja vim, ze dneska se programovani
v asm moc nenosi (neni to RAD :-), ale sam jsem se presvedcil, ze kdyz napisu driver
konzoly v C, je 4x vetsi nez totez v optimalizovanem asm. Tak v cem je problem?

TomCat