Samba a DOS na TCP-IP - SOLVED

Čtvrtek Srpen 9 08:16:18 CEST 2001

> konzoly v C, je 4x vetsi nez totez v optimalizovanem asm. Tak v cem je problem?

	V tom, ze Volkov, coby jeden s velmi dobrych ruskych programatrou vzak
design a napsal to sam, aby to mohl poustet na vsem moznem v dobe, kdy i
Novell verze 3.11 byla nejen v rusku pomerne ojedinely jev... - jinak
druhy kvalitni je Dos Navigator, pravda ten je (byl) jiz pres 1MB, ale
funkcnosti se s NC nedal srovnavat...

	Obecne - jiste ze je ASM uspornejsi, je otazka, zda-li levnejsi...;-)

PS: Sam jsem vystridal nekolik rodin SOJ pro CPU - od PICu, pres
Z80(A-H) az po x86... (Motorolu jsem nastesti minul'-))

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno