ipop3d timeout - IPC

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Středa Srpen 8 18:28:22 CEST 2001

On Wed, 8 Aug 2001 15:42:36 +0000 (UTC), Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
:> Zrovna System V IPC je vec, u ktere je lepsi predstirat, ze neexistuje,
:> protoze je tak blbe navrzena, az to boli.

: 	'-) a proc se elementarni IPC prostredky v UNIXu (semafory & spol.)
: stale tlaci studentum do hlavy?

:-)))

Neviem co sa tlaci studentom do hlavy dnes (ja to mam uz 10 rokov
za sebou), ale to nie su elementarne prostriedky Unixu - ide
o najzakladnejsie synchronizacne primitivy, ktore boli IMHO
vymyslene davno pred tym, ako sa objavili v Unixoch. "Bibliu"
operacnych systemov (Madnick, Donovan) mam zial z priestorovych
dovodov v pivnici a ist sa mi po nu nechce :-), ale za semaformi
by som hladal skor panov ako Dijkstra a pokial ide o implementaciu,
tipoval by som Multics.

System V IPC je neskutocne sprasene rozhranie a implementacia
inak elegantnych primitiv. Tie semafory za to skutocne nemozu :-)

Zdravi
--
                                         Stano