SMTP autentifikace na Sendmailu 8.11.2 - upesneni

RiGe info na tree.sk
Středa Srpen 8 21:43:13 CEST 2001

Pokud mam v mail.mc zapsano toto:
TRUST_AUTH_MECH(`PLAIN LOGIN')dnl
define(`confAUTH_MECHANISMS', `PLAIN LOGIN')dnl

Tak po prelozeni sendmail hlasi toto:
Warning: Option: AuthMechanisms requires SASL support (-DSASL)

Pokud postupuji podle manualu (http://www.sendmail.org/~ca/email/auth.html),
takze do domena.m4 pripisu toto:
APPENDDEF(`confENVDEF', `-DSASL')dnl
APPENDDEF(`conf_sendmail_LIBS', `-lsasl')dnl

Po prelozeni a spusteni sendmailu -bd, je vse v poradku, ale jak je psano
podle navodu, otestuji to telnetem takto:

telnet localhost 25
ehlo localhost

pak se mi ma vypsat vsechno, co prave funguje. Tak tedy tam mam toto:
250-ENHANCEDSTATUSCODES
250-EXPN
250-VERB
250-8BITMIME
250-SIZE
250-DSN
250-ONEX
250-ETRN
250-XUSR
250 HELP

Avsak kdyby to fungovalo tak jak ma, tak by tam bylo jeste toto nebo neco
podobneho, stejne zacinajiciho:
250-AUTH DIGEST-MD5 CRAM-MD5

Podle navodu mam zkontrolovat vsechny cesty, jestli jsou spravne nastaveny.
Ale jak jsem se taky z navodu docetl, nemam zadne cesty nastavovat, pokud se
SASL instaluje do standartnich paths. SASL jsem kompiloval takto:
./configure
make
make install

Cili standartne. Nainstaloval se mi do /usr/local/lib/sasl a vytvoril jsem
na tento adresar symbolicky link /usr/lib/sasl. Rad bych videl comp, kde je
to nainstalovany... ;-))

RiGe maniac